Reklama firmy w internecie zazwyczaj skierowana jest do klientów potencjalnych, którzy jeszcze nie zetknęli się z firmą, czy danymi jej usługami. Równie ważne są jednak starania o zachowanie starych klientów, którzy niejednokrotnie korzystają z usług przedsiębiorstwa latami i dbać o to, by jak najbardziej przywiązywali się o marki.

Jak przywiązać do siebie klientów?

Najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem jest zawsze zaoferowanie czegoś w zamian. Bardzo popularną strategią jest oferowanie stałym klientom atrakcyjnych zniżek, czy innego rodzaju korzyści. Dzięki temu można mieć pewność, że przynajmniej jakiś czas pozostaną wierni marce. Jak jednak pokazują statystyki klienci firm coraz częściej i łatwiej decydują się na zmiany, warto więc zadbać o nich jak najbardziej.

Bardzo ważnym aspektem informacji na temat firmy i jej działalności w internecie są wirtualne wizytówki oferowane przez internetowe katalogi firm. Poleca się zwłaszcza katalogi branżowe, które koncentrują się na gromadzeniu informacji o firmach działających w konkretnej branży.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów